לקבלת "המדריך לתזונה מבריאה" במתנה ולעדכונים

שף ענת דרור / אימון והכשרה לתזונה אינטגרטיבית וטבעונות בריאה

המזון עבורנו הוא לא רק אוכל. הוא תרבות, רגש, בילוי, אך בראש ובראשונה בריאות.
וכך גם התזונה היא לא רק בישול ומתכונים,
היא האומנות של שילוב בין טעם ובריאות, יופי וריגוש, לבין פינוק וערכים תזונתיים.

אני מזמינה אתכם לחוויה של לימוד והכרות עם העולם
של תזונה אינטגרטיבית וטבעונות בריאה במרכז שלי.

מזמינה אתכם לחוויית ידע, צבע טעם ובריאות.

ענת דרור, שפית טבעית

מתנה, סדנת הכרות מפנקת ממני אליך

 

מתנה, סדנת הכרות

מפנקת ממני אליך

רוצה ללמוד איך בהכנה מהירה ופשוטה ניתן להכין:

צ'יק צ'אק נאגטס
הכי בריאים שיש שגם מבוגרים אוהבים?

מעדן שנראה כמו "מילקי"
אך טעים שבעתיים ועשוי אך ורק ממרכיבים טבעיים?

מאפינס שיפיצו ריח של קונדיטוריה
ללא קמח...ללא גלוטן... מפוצץ באנרגיה?

אימון לשינוי בתזונה

יעוץ אישי

במסגרת לימודי במכון לתזונה אינטגרטיבית הממוקם בניו יורק והשתלמויות בארץ ובעולם ממיטב המורים כולל טיפול המשלב דיקור אוזן. בניתי מסלולים

ניקוי רעלים

ניקוי הגוף מרעלים מתאים לכל אדם החי בעולם המודרני, עידן של סטרס, תזונה לא מאוזנת, אדמה מדולדלת, כמויות של מזהמים

ירידה במשקל

אשמח ללוות אותך בתהליך אישי לתזונה בריאה, שיאפשר לך גם ירידה במשקל מתוך הבנה שלכל אדם מתאימה תזונה שונה ומדוייקת

טעימה מהמתכונים

מוס שוקולד תפוז
קינוחים

מוס שוקולד-תפוז

קינוח נפלא לאוהבים את השילוב של שוקולד ותפוז שבתוספת שמן קוקוס מחזקים את המערכת החיסונית ושומרים על הגוף מהתקררות בעונת החורף.
הקינוח הוא פרווה, ללא גלוטן ללא ביצים, ללא מוצרי חלב מלא בערכים תזונתיים חיים ומתאים גם לילדים.

קרא/י עוד »
טבעוני

לחם גרעיני חמנייה ללא גלוטן

רבים מבקשים מתכונים ללא ביצים או קמח שקדים.

לחם גרעיני חמנייה זה הוא לא רק ללא גלוטן, אבל:
ללא ביצה ,ללא אגוזים ,ללא חלב!

אני אוהבת להכין את הלחם הזה עם שמרים, אבל שמרים זו אופציה. הערה: אם אתם מחליפים את המלח בסודה לשתייה, הלחם יהיה ירוק בפנים, בגלל שסודה לשתייה וגרעיני חמנייה מגיבים ביחד. אך אין מה לדאוג מכך.

קרא/י עוד »
יוגורט מותסס מקוקוס
ארוחות בוקר

יוגורט מקוקוס צעיר,ללא חלב

בשר היאנג קוקוס עשיר במרכיבים תזונתיים ונחשב למעדן
כשמכניסים אותו לבלנדר עם המתקה הוא הופך לקרם עשיר.
היום מאוד קל להשיג קוקוס צעיר בארץ לפצח את הראש לשתות את המים הבריאים שבו ולהשתמש ב”בשר” בהמון וריאציות טעימות מזינות בריאות ומשמחות

קרא/י עוד »

מגזין בריאות

העור בראי ה "רו-פוד"

העור בראי ה “רו-פוד”

אין ספק שהעור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם, וידוע שהגוף ניזון גם דרך העור ולא רק דרך מערכת העיכול, לכן חשוב גם מה נמרח עליו, במה נרחץ אותו ולמה נחשוף אותו.
העור – כמו העיניים הציפורניים והשיער – מעיד על מצב הגוף מבפנים, “אתה מה שאתה אוכל”. חשוב שהשינוי במראה העור יהיה מבפנים החוצה ע”י תזונה והזנה נכונה, ולא כיסוי מבחוץ פנימה של קוסמטיקה, מייק-אפ, איפור שמסתירים.

קרא עוד »
השריית קיטניות אגוזים וזרעים

החשיבות בהשריית קיטניות אגוזים וזרעים

אנשים מסוימים מרגישים קושי לעכל קטניות, וחווים גזים ונפיחות בטן. מבחינה כימית הקטניות מכילות טריסכרידים אשר האנזים הדרוש לפירוקם נימצא רק במעיים בריאים. כאשר העיכול חלש אנזים זה אינו קיים ואז חווים קושי בעיכול הקטנית. השיטות הבאות עוזרות להתמודד עם הקושי שבעיכול הקטניות ומסיעות לצרף לתזונה מזון חשוב זה.

קרא עוד »
שוקולד בריא? יש דבר כזה

שוקולד בריא? יש דבר כזה

הקקאו נחשב למזון אלים והוא אכן מזון עשיר בחומרים מעוררים טבעיים, הוא יוצר תחושת אושר וסיפוק במוח, מאזן את הורמוני המין, מחזק את הלב, מאזן סוכר וכולסטרול, מאיץ מטבוליזם, מלא במגנזיום ובברזל, משביע ואפילו כמה מפתיע…עוזר בהרזייה.
את הקקאו יש לצרוך נא – RAW, מבלי שעבר קלייה או חימום מעל 48 מעלות, אחרת כל התכונות שבו ילכו לאיבוד. לכן חשוב לרכוש את הקקאו בפולים באבקה או בשבבים (ניבס) חיים שיובשו בשמש או במייבש מזון, כנ’ל חמאת קקאו ואבקת קקאו טבעיות.

קרא עוד »